Search

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν χωρίς κανένα απολύτως κόστος πλην των εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο) η οποία θα γίνεται με δική σας ευθύνη.

Πιο συγκεκριμένα, το δικαίωμα της υπαναχώρησης αναφέρει ρητά ότι ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε – για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Επίσης, οι καταναλωτές μπορούν να ελέγξουν και να δοκιμάσουν τα αγαθά στο βαθμό που είναι απαραίτητο για να προσδιορίσουν τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αποκτηθέντων αγαθών. Παρακαλούμε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα της υπαναχώρησης εδώ: http://www.acsmi.gr/Portals/0/2018/05/02/%CE%95%CE%9D%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91_2.pdf

Διευκρινίζεται πάντως ότι για να προχωρήσετε στην δωρεάν επιστροφή των προϊόντων και γενικά σε κάθε επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός των ως άνω ημερών (απόδειξη ημερομηνίας αποστολής: η σφραγίδα του κούριερ ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα παραλαβής του προϊόντος στο κατάστημά μας μας).

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι: να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί το ειδικό ταμπέλα της εταιρείας μας, να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά. Ακόμη, για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί η συσκευασία τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας).

Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής (πρέπει να αναγράφεται στους Όρους Χρήσης ότι τα έξοδα τα αναλαμβάνει ο καταναλωτής). Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο άλλα λόγω τεχνικού λάθους η λόγω ελλιπούς ενημέρωσης της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας φαίνεται ως διαθέσιμο και ως εκ τούτου έχει εξοφληθεί,το κατάστημα υποχρεούται να επιστρέψει το πόσο ακέραιο χωρίς όμως να φέρει την ευθύνη του λάθους.

Τα cookies μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας. Χρησιμοποιώντας αυτό το site, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies… Περισσότερα…